سفر

 

دارم میرم سفر .

سفری که باید در انتهاش یه تصمیم بگیرم.

تصمیمی که آغاز یه سفره.

سفر از عقل به عشق.

 

خدایا ! سفر سختیه . به تو توکل می کنم ...

 

انجمن

 

ظاهر شما برای غریبه ها تمام  و برای آشنایان نصف شخصیت شماست

                                                                                         دانته

 این آخرین جمله اش بود . بعدش رفت سیدنی.

وایساده بودم جلوی برد . اومد پرسید نظرت راجع به جمله چیه؟

گفتم : یه رفیق داشتم برعکس اینو می گفت : ظاهر آدم اصلا مهم نیست. کسایی که نمیشناسنت که مهم نیست چی راجع بهت فکر می کنن. کسایی هم که میشناستت که نظرشون با این چیزا نسبت به تو عوض نمیشه .

اصلا انگار نشنیده من چی دارم میگم. گفت: نمیدونم این جمله از کیه؛ من خوشم اومد٬ اینجا نوشتمش. زیرشم نوشتم "دانته" تا روی خواننده تاثیر بیشتری داشته باشه. خندیدم !  خیلی جدی بود: من نمی دونم این دانشجوا برایی چی میان دانشگاه !؟ همه اش یا دنبال اینن که با فلان دختر دوست بشن یا دنبال شغل آینده.  فقط خودشونو میبینن آخه اینم شد زندگی ! اگه من نباشم از این بچه های انجمن هیچ کدوم کاری به این کارا نداره.


¤ دوره ی انجمن ما هم تموم شد. انتخابات برگزار کردیم و اتاق رو تحویل بچه های جدید دادیم.

برای اینکه کاندیدا بشم استخاره کرده بودم. وقتی هم تموم شد قرآن باز کردم. دلم آروم گرفت.

 

ساعت 1 با رفقا داریم میریم امیر کلا

خدایا شکرت